-->

Adım Adım Kuru Üzüm Hoşafı Nasıl Yapılır?

adim_adim_kuru_uzum_hosafi_nasil_yapilir

Üzüm demir deposu, kansızlığa şifa olan doğal gıdalardandır. Adım adım kuru üzüm hoşafı nasıl yapılır? makalemizde yaz kış keyifle içebileceğiniz, markette satılan meyve sularına iyi bir alternatif olabilecek hoşaf tarifine yer verdik.
Malzemeler
1 su bardağı kuru üzüm (kuru
kayısı ile de kullanabilirsiniz)
1,5 su bardağı toz şeker
5 su bardağı su
Yapılışı
Üzümleri bir gece önceden ıslatın.
Üzerine 1,5 su bardağı toz şeker ve 5 su bardağı su koyup 20 dk kaynatın.
Soğuyunca servis yapın.


 YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları bizkadinlaricin.com’a aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece bizkadinlaricin.com tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.

 





YAZININ DEVAMI ==> Adım Adım Kuru Üzüm Hoşafı Nasıl Yapılır?
Adım Adım Kuru Üzüm Hoşafı Nasıl Yapılır?
Adım Adım Kuru Üzüm Hoşafı Nasıl Yapılır?
LihatTutupKomentar