-->

Adım Adım Ariana Grande Makyajı Nasıl Yapılır?

adim_adim_ariana_grande_makyaji

Ariana Grande ünlü Amerikan şarkıcı ve oyuncudur. Adım adım ariana grande makyajı nasıl yapılır? makalemizde safha safha bu makyajın yapılışını anlattık.


1.Adım
Yüzünüze nemlendirici uygulayın.


2.Adım Ariana Grande  göz makyajı


“catrice eye base” göz bazını göz kapağınıza sürün, böylece kullandığınız farlar cilde daha iyi tutunacak ve rengi daha belirgin şekilde verecektir.


3.Adım
“the balm nude dude” paletindeki (aşağıdaki resimdeki palet) Fabulous rengini parmaklarınızla tüm göz kapaklarınıza yayın. Aynı paletteki feltsy rengini fırça kullanarak crease yani gözün katlanma bölgesini boyayın. Yine aynı paletten fit rengini parmaklarınızla göz kapağına sürün, daha sonra fırçanızla hafifçe dağıtın.
Paletin faithful rengini parmaklarınızla göz pınarlarına sürün.

adim_adim_ariana_grande_makyaji (2)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







4.Adım
Ariana Grande’nin kaşlarında hiç kavisi yok, pastel kaş kiti kaşlarımızı boyayıp onun gibi düz kaşlara kavuşacağız. Ardından “the balm nude dude” farındaki faithful rengi farla kaş altlarınızı boyayın.


5.Adım
“maybelline jel” eyeliner ile göz diplerinden göz ortasına uzanan, kuyruklu bir eyeliner çekin.


6.Adım
Kirpiklerinizi kıvırın.


7.Adım
catriece 3g maskara ile üst kirpiklerinizi boyayın.


8.Adım
Alt göz kapaklarınızın içine golden rose black göz kalemi siyah göz kalemini çekin.


9.Adım
mac studio fix nw25 fondoteni yüzünüze sürün, makyaj süngeri ile dağıtın.

adim_adim_ariana_grande_makyaji (1)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







10.Adım
maybelline affinitone kapatıcı 01 numara ile göz çevrenize yukarıdaki resimdeki gibi kapatıcı uygulayın.


11.Adım
“youngblood” pudrayı yüzünüze sürüp makyajı sabitleyin.


12.Adım
“the balm nude dude” paletindeki faithful rengini fırça ile göz altlarınıza sürün.


13.Adım
Ariana Grande’nin yüzü küçük ve kemikli bir yüz, bu görüntüyü yakalamak için yüze kontürleme yapacağız. The balm bahama mama ile elmacık kemiklerinizin altından şakaklarınıza doğru sürüp yüzünüze kontür uygulayın. Yine aynı paleti fırçanızla burun kenarlarına uygulayıp, burnunuzu Ariana gibi ince gösterin.


14.Adım
pastel highlighterı elmacık kemiklerinin üzerine, burun ucuna ve dudak üstüne sürün.
makyaj süngeri ile cilde yedirin.


15.Adım
essence mat allık 10 numara ile elmacık kemiklerinizi boyayın.


16.Adım Ariana Grande  dudak makyajı


Essence 05 numara dudak kalemi ile dudaklarınızı çerçeveleyin. wet n wild pink suga ruju ile dudaklarınızı boyayın.


not: Size bildirdiğimiz makyaj malzemelerinin aynısını kullanmanız şart değil, doğru renk tonunu yakalamanız için mecburen marka ismi zikrettik.


 


 YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları bizkadinlaricin.com’a aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece bizkadinlaricin.com tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.

 





YAZININ DEVAMI ==> Adım Adım Ariana Grande Makyajı Nasıl Yapılır?
Adım Adım Ariana Grande Makyajı Nasıl Yapılır?
Adım Adım Ariana Grande Makyajı Nasıl Yapılır?
LihatTutupKomentar