-->

Muzlu Avokadolu Dondurma Resimli Anlatım

Muzlu Avokadolu Dondurma Resimli Anlatım

Dondurma yaz aylarının en lezzetli yiyeceklerindendir. Muzlu avokadolu dondurma resimli anlatım konumuzda bu dondurmanın yapılışını resimlerle anlattık.
Malzemeler
2 orta boy muz
2 orta boy olgun avokado
1 yemek kaşığı limon suyu
1,5 su bardağı süt
Yarım veya 1 su bardağı ( damak tadına göre) şeker
1 su bardağı krema
not: size önerimiz önce yukarıdaki malzemelerin yarı ölçüsünü kullanıp dondurmayı yapın, beğenirseniz, bir daha ki sefere daha çok yaparsınız.


Yapılışı
Avokadoların kabuğu soyup, dilim dilim doğrayın.
Muzun kabuğunu soyup, onu da dilimleyin.
Tüm malzemeyi bir kaba koyup blenderdan geçirin.
Buzluğa dayanıklı bir kabın içine döküp buzluğa kaldırın.
4-6 saat sonra çıkarıp servis yapın.


İlgili konular


Dondurma Tarifleri İçin Tıklayınız




YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları Kadınlar Kulübü’ne aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece Kadınlar Kulübü tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.




muzlu_avokadolu_dondurma_resimli_anlatim (1)muzlu_avokadolu_dondurma_resimli_anlatim (2)muzlu_avokadolu_dondurma_resimli_anlatim (3)muzlu_avokadolu_dondurma_resimli_anlatim (4)muzlu_avokadolu_dondurma_resimli_anlatim (5)muzlu_avokadolu_dondurma_resimli_anlatim (6)muzlu_avokadolu_dondurma_resimli_anlatim (7)







YAZININ DEVAMI ==> Muzlu Avokadolu Dondurma Resimli Anlatım
Muzlu Avokadolu Dondurma Resimli Anlatım
Muzlu Avokadolu Dondurma Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar