-->

Marshmallowlu Dondurma Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Marshmallowlu Dondurma Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Marshmallow büyük marketlerde satılan, yumuşak, lokum gibi bir şekerleme çeşididir. Marshmallowlu dondurma resimli anlatım tarifimizde bu şekerleme ile yapılan dondurmanın yapılışını anlattık.


Malzemeler


75 gram bitter çikolata
175 gram marshmallow
1 çay bardağı süt
300 ml krema


Yapılışı
Çikolata, süt ve marshmallowu bir tencereye koyun.


Çikolata ve marshmallow eriyene kadar çok kısık ateşte ara ara karıştırarak ısıtın.


Daha sonra ocaktan alıp soğumaya bırakın, ara ara karıştırabilirsiniz.


Kremayı katılaşana kadar çırpın, ardından metal kaşıkla çikolatalı karışıma ekleyin.


Buzluğa dayanıklı bir kaba koyarak buzluğunuza kaldırıp, en az 2 saat yahut dondurma sertliğine ulaşana kadar bekletin.


İlgili konular


Dondurma Tarifleri İçin Tıklayınız




YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları Kadınlar Kulübü’ne aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece Kadınlar Kulübü tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.




marshmallowlu_tatli_dondurma_resimli_anlatim (1)marshmallowlu_tatli_dondurma_resimli_anlatim (2)marshmallowlu_tatli_dondurma_resimli_anlatim (3)marshmallowlu_tatli_dondurma_resimli_anlatim (4)marshmallowlu_tatli_dondurma_resimli_anlatim (5)marshmallowlu_tatli_dondurma_resimli_anlatim (6)







YAZININ DEVAMI ==> Marshmallowlu Dondurma Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Marshmallowlu Dondurma Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Marshmallowlu Dondurma Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar